Здвоєні та спарені Кременчуцькі колеса: більша продуктивність - менше витрат!

На замітку фермеру

Ефективна механізація сільського господарства є найважливішим фактором, який визначає його продуктивність. В даний час великі машини є високопродуктивними, але одним з недоліків важкої техніки є її велика вага, який збільшує ризик пошкодження грунту внаслідок ущільнення її глибоких шарів, яке може зберігатися тривалий період часу і, яке вкрай складно нейтралізувати. Грунтове ущільнення впливає на фізичні, хімічні та біологічні властивості грунту і є одним з механізмів деградації сільськогосподарських земель. При критичній твердості грунту, яка перевищує 3 МПа, коріння рослин не в змозі подолати її при своєму зростанні, також можна відзначити, що в не менше 95% випадків цей рубіж не долає аж до глибини 30 - 35 см. Технології вирощування сільськогосподарських культур, як правило, вимагають багаторазових проходів по полю важких тракторів, комбайнів та іншої техніки. Тільки в період передпосівної обробки і сівби по вологому грунту важка с/г техніка «покриває» до 80% поверхні поля, а плантації просапних культур піддаються нею 3-5 разовому проходу. Це приводить до надмірного ущільнення грунту, внаслідок чого:

  • в верхньому грунтовому шарі в колії твердість набуває значення більше 3 МПа;
  • погіршується структура орного шару, зменшується його водопроникність в 2-5 рази і збільшується випаровування вологи (до 1 мм / га за добу);
  • збільшуються на 12-90% енерговитрати на обробку ущільненого грунту;
  • зменшується засвоєння мінеральних добрив (до 50%).

Враховуючи актуальність зниження ущільнення грунту при агротехнічних роботах, ХТЗ спільно з Харківським національним технічним університетом ім. П. Василенко та Кременчуцьким колісним заводом провів польові дослідження тягових характеристик колісних тракторів з двигунами потужністю 240 і 250 к.с. нової системи здвоювання та баластування, показників витрат палива, ущільнення грунту, рівня пробуксовки. В ході досліджень визначено, що використання здвоєних коліс виробництва ПрАТ «Кременчуцький колісний завод» із застосуванням баластного вантажу дозволяє реалізувати максимальне тягове зусилля, яке здатен створити тракторний двигун 240-250 к.с. При цьому створюється тиск на грунт менше, ніж у трактора з одинарними колесами без баластного вантажу. Це дозволяє максимально зберігати органічну частину грунту ( його «імунну систему»).

Результати польових випробувань трактора з системами здвоювання коліс - це зменшення пробуксовки з 14% до 9%; збільшення швидкості, а значить збільшення продуктивності до 15%; зменшення витрат палива на 1,05 л / га; збільшення терміну служби задніх шин за рахунок зменшення зносу протектора; зменшення тиску шин на грунт на 50%; збільшення тягового зусилля на 25-30% за рахунок кращого зчеплення протекторів шин з грунтом і зменшення питомої витрати палива до 30%. Здвоювання коліс покращує якість кришення грунту в колії трактора, про що свідчив підвищений на 13% вміст фракцій грунту розміром не менше 10 мм при одночасному зменшенні глибини колії трактора на 30-40% в порівнянні з використанням одинарних коліс.

На даний час ПрАТ «Кременчуцький колісний завод» освоїв здвоєні колеса діаметрами 24, 26, 32, 34, 38 і 42 дюйми для тракторів Білорус-50/52/80/82/892/1021/1221/1321/1522/1523/2522/2822/3022/3522, Т-150К/151К, ПМЗ-6, АТМ-3180/4200/5280/ 7360, ХТЗ-17021 , ХТА-250, К-700А/701/ 744Р-04/05/ 744Р1-02/744Р2, Versatile-2375, John Deere-7930/8310R/8320R/8335R/8345R/8295R/8430/8520 , Same Deutz-Fahr потужністю від 50 до 350 к.с. для проведення сільськогосподарських робіт (оранка, культивація, посів зернових і інших культур, внесення мінеральних добрив і ін.)

Для обробки вузьких міжрядь потрібні колеса вужчі ніж ті, що використовуються зазвичай при проведенні робіт загального призначення. При вужчій ширині профілю вантажопідйомність таких коліс буде менша, тому для збереження необхідної вантажопідйомності використовуються колеса здвоєного виконання. ПрАТ «Кременчуцький колісний завод» виготовляє для комплектації тракторів Беларус і ХТЗ нерозбірні спарені колеса DW8x42 конструкція яких забезпечує необхідне міжряддя від 450 до 900мм, що дозволяє проводити міжрядну обробку сільгоспрослин на будь-яких стадіях їх зростання без зім”яння ботви проставочним кільцем. Кожна культура має свою захисну зону по ширині і висоті, які і повинні забезпечувати колеса, щоб не пошкодити коріння і листя культури. Для таких культур ПрАТ «КрКЗ» виготовляє вузькі колеса W9x28 (ширина міжряддя 700 мм), W8x32 (ширина міжряддя 450/550/700/750/900 мм), W10x32 (ширина міжряддя 700 мм) , W10x38 (ширина міжряддя 500/700мм) , DW8x42 (ширина міжряддя 450/900) до тракторів ХТЗ 120/160, ПМЗ-6, Білорус 80/82/892/1221/1321/2022, John Deere 6110b, Case 210 Puma.

Для визначення обсягів виробництва здвоєних коліс просимо повідомити потребу в них
по телефонах:   (0536) 76-40-98, 050-305-39-66
або
E-mail:    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду